Σχετικά με το defensegr

Το defensegr είναι το πιο αναλυτικό blog για τεχνικά αμυντικά και στρατιωτικά θέματα στο χώρο του ελληνικού διαδικτύου. Βασικό χαρακτηριστικό της σελίδας μας είναι ότι δε μένουμε στη επιφανειακή αναφορά κάθε θέματος αλλά προσπαθούμε να το περιγράψουμε σε ικανό βάθος ώστε ο αναγνώστης να κατανοήσει πλήρως το θέμα που αναλύεται.

Ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας: defensegr@hushmail.com
Η σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/defensegr

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! Όλα όσα αναφέρονται σε αυτό τον διαδικτυακό τόπο έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δε θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για οποιοδήποτε άλλο σκοπό. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη αν οι πληροφορίες χρησιμοποιηθούν για κάτι πέρα από αυτό.

 

Πολλά από τα πολυμέσα (φωτογραφίες, βίντεο, διαγράμματα, κτλ.) δεν ανήκουν στο defensegr. Πολλά από τα πολυμέσα του defensegr προέρχονται από περιεχόμενο ήδη δημοσιευμένο στο διαδίκτυο*.
 
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, η αντιγραφή, η αναπαραγωγή, η διανομή, ολική, μερική ή περιληπτική του περιεχομένου του παρόντος ιστότοπου με οποιονδήποτε τρόπο, χωρίς αναφορά στη πηγή και παραπομπή σε αυτή με σχετικό ενεργό σύνδεσμο (Νόμος 2121/1993 (ΦΕΚ Α’25, 4/3/93)).

* Σημείωση: Από τη Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015 όλες οι φωτογραφίες περιλαμβάνουν υποσημείωση με την πηγή προέλευσης τους.

21 thoughts on “Σχετικά με το defensegr

  1. πολυ ωραιο blog! με βοηθησε να φρεσκαρω τις γνωσεις μου αλλα εμαθα και καινουρια πραγματα!

  2. ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ… ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ;;;

    • Αγαπητέ φίλε,

      Έχουμε άρθρα για ασφάλεια πληροφοριών. Ωστόσο, αν έχετε κάποια ιδέα ή πρόταση που θα σας ενδιέφερε και για την οποία δεν έχουμε δημοσιευμένο κάτι σχετικό, μπορείτε να μας την προτείνετε μέσω ηλ. ταχυδρομείου και εφόσον έχουμε τη δυνατότητα θα δημοσιεύσουμε κάποιο ανάλογο άρθρο.

  3. Περιτο να εκθειασω την αξια του περιεχομενου και την καταπληκτικη εις βαθους αναλυση των αρθρων γιατι θα θεωρηθω βαλτος η ενγκαθετος!…Θα σχολιασω ομως και να μου το επιτρεψετε, με επικριτικη διαθεση την αλλαγη του «φαινεσθαι»…
    Γιατι ρε παιδες? Το παλιο λεηαουτ ηταν πιο απλο, πιο απεριτο, πιο «επαγγελματικο»!. Τι σας εκανε να το ριξετε τοσο πισω σε αισθητικη? Ποιος σας επεισε… να του τα «ψαλω» με επιχειρηματα αναφορας στο μαρκετινγκ παντα κι οχι κακιες? Σας παρακολουθω, σας συμπαθω και σας σεβομαι για το μεγεθος της προσπαθειας και την πληρωτητα των αρθρων…αλλα, αγανακτω να βλεπω αισθητικες παλινωδιες και «κιτσαρια» εστω στο στησιμο…Ξαφνικα απ τη απλη απεριτη αισθητικη με σημασια και μονη βαση στο θεμα…πηγαμε στην «προυραλιστικη» χρωματικη αισθητικη των 80εις…ελεος!
    Συγνωμη εν τελη για το επικριτικο του υφους δεν εχω κακια προθεση… αλλα σας συμπαθω τοσο, που απο επαγγελματικη και μονο διαστροφη δεν μπορω να βλεπω να αυτοπληγωνεσθε….

    • Αγαπητέ φίλε,

      Οι αλλαγές έγιναν καθαρά για να φαίνονται πιο καθαρά τα άρθρα και όχι για γενικούς αισθητικούς λόγους. Με αυτό το theme το κείμενο καταλαμβάνει μεγαλύτερο χώρο σε κάθε σελίδα και οι εικόνες φαίνονται επίσης σε μεγαλύτερη ανάλυση. Τα υπόλοιπα ίσως να μην είναι και τόσο όμορφα αλλά δυστυχώς ήταν από τα ελάχιστα διαθέσιμα theme που προσέφεραν μεγαλύτερο χώρο για κείμενο με μεγαλύτερες εικόνες. Η σελίδα μας είναι στο WordPress.com άρα δεν έχουμε πολλές δυνατότητες για το τι μπορούμε να αλλάξουμε πέρα από μικροδιορθώσεις στα διαθέσιμα theme. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε κάτι καλύτερο αλλά προς στιγμή, αυτό ήταν το μόνο που υπήρχε το οποίο προσφέρει μεγαλύτερο χώρο για κείμενο με δυνατότητα για μεγαλύτερες εικόνες.

      • Ευχαριστω για την καλοπροαιρετη απαντηση.
        Το εψαξα κι εγω κι εχετε δικαιο…Ειναι πολυ περιοριστικο οντως το WordPress… Ευχομαι μελοντικα εναν ανεξαρτητο δρομο, ή δυνατον και με επεκταση και στo χωρο και των smartphone – ταμπλετ. Προσωπικα ειμαι διατεθειμενος να «δεχομαι» διαφημισεις αν μπορω ανετα και ευκολα να διαβαζω κατι που με ενδιαφερει…
        Ειστε απ τα λιγα μπολγκ που αναλυουν και εμβαθυνουν τοσο, που ειναι κριμα να μην αναγνωριζεται αμεσα αυτο.
        Καλη συνεχεια!

      • Αγαπητέ φίλε,

        Αρχικά, ευχαριστούμε για τη κατανόηση και τις προτάσεις σας. Δεν έχουμε σχέδια να προσθέσουμε πλαίσια με διαφημίσεις στη σελίδα μας γιατί ο στόχος μας ήταν και συνεχίζει να είναι η ενημέρωση και ο διαμοιρασμός των πληροφοριών, όχι το οικονομικό όφελος.

        Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια και θα συνεχίσουμε την αναζήτηση μας για ένα theme που να προσφέρει καλύτερο αισθητικό, αλλά και πάνω απ’όλα, λειτουργικό αποτέλεσμα.

  4. ΣΧΟΛΙΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ…..ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ , ΕΝΑ ΑΦΙΕΡΟΜΑ ΣΤΑ ΟΠΛΑ .. ΔΗΛΑΔΗ ΗΕΞΕΛΗΣΗ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ…… ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΣΦΕΝΤΟΝΑ , ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΧΡΟΝΑ , ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΦΟΡΗΤΑ ΟΠΛΑ , … ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΠΟΛΥ.

    • Αγαπητέ φίλε,

      Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
      Δεν έχουμε κάποιο τέτοιο άρθρο στα άμεσα σχέδια μας αλλά θα το έχουμε υπόψιν για το μέλλον.

  5. Αγαπητέ κε διαχειριστά
    Κατ αρχήν θα ήθελα να σας συγχαρώ για την αξιόλογη εργασία που κάνετε σε αυτό τον ιστότοπο.
    Πολύ καλή και ενημερωμένη άποψη επί των θεμάτων που παρουσιάζετε. Καλύπτετε επαρκώς αμυντικά θέματα όπως και αυτά της ασφάλειας. Και εδώ θα ήθελα να παρατηρήσω το εξής:
    Δεν αγγίζετε καθόλου τον εξαιρετικά κρίσιμο πυλώνα που λέγετε ΔΙΑΒΙΒΑΣΕΙΣ.
    Μην μας διαφεύγει πως σχεδόν πάντα το όπλο των διαβιβάσεων είναι αυτό που κρίνει τα αποτελέσματα των επιχειρήσεων μιας και από αυτό εξαρτάται η λειτουργία των υπολοίπων.
    Με εκτίμηση
    Κουρούκλης Γεράσιμος
    480 ΤΔΚΔ 95 Ε

    • Αγαπητέ φίλε,

      Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
      Έχουμε δημοσιεύσει κάποια σχετικά άρθρα αλλά θα το έχουμε κατά νου για θέματα μελλοντικών άρθρων.

Γράψτε τα σχόλια σας εδώ...

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s