Αστεία Αναφορά #15

Σε αυτή την αναφορά θα δούμε μία αστεία αφήγηση του ζωντανού θρύλου, Κλιντ Έμερσον. Ενός ανθρώπου που έχει ζήσει περισσότερα στο χώρο των ειδικών επιχειρήσεων απ’όσα οι περισσότεροι θα μπορούσαν να φανταστούν αρχικά ως στέλεχος των SEAL, μετέπειτα αξιωματικός υπό κάλυψη της NSA και εν συνεχεία επιχειρησιακό στέλεχος της άκρως απόρρητης αντιτρομοκρατικής μονάδας DEVGRU (παλαιότερα γνωστής και ως SEAL Team 6).

Πηγή: WeAreTheMighty.com

Δε χρειάζονται συστάσεις και ήδη έχουμε κάνει εκτενή αναφορά στον κύριο Κλιντ Έμερσον στα άρθρα μας «Κατασκευή κρησφύγετου κρυφής φωτογράφισης», «Συλλογή παραβίασης κλειδαριάς κυλίνδρου Violent Nomad», «Βιβλίο: 100 Deadly Skills Survival Edition», «CQB και Εξοστρακισμοί», και «Βιβλίο: 100 Deadly Skills». Παρακάτω είναι μία ιστορία που διηγήεται κατά τη παρουσίαση της εταιρίας του, «Escape the Wolf», σε όλο το κόσμο σήμερα. Την ιστορία αυτή τη διηγήθηκε δημοσίως για πρώτη φορά το 2018. Απολαύστε τη.

Πηγή: CoffeeOrDie.com


Ώρα για ιστορία. Αυτή την ιστορία μου τη θύμισε ένας εχθές, το θέμα είναι ότι ξεχνάω όλες αυτές τις ιστορίες γιατί δε τις λέω και κάποιος πρέπει να μου τις θυμίζει. Αυτά που βλέπετε εδώ τα ονομάζουμε RHIB, σταθερής καρίνας φουσκωτά σκάφη, και έχουν κινητήρες πετρελαίου με εκτοξευτήρες τζετ που τρέχουν, ξέρω γω… 60 μίλια/ώρα ή κάτι τέτοιο, κάτι τρελό… Και πάντα οι χειριστές μας θέλουν να πηγαίνουν όσο πιο γρήγορα μπορούν στις χειρότερες καιρικές συνθήκες ώστε να σου σπάσουν το λαιμό και τη πλάτη από το κούνημα. Εμείς καθόμαστε στο πίσω μέρος, εδώ.



Και ακριβώς από κάτω είναι οι κινητήρες και μπροστά είναι οι χειριστές και όλα τα συστήματα ελέγχου. Είναι ντροπιαστικό για εμένα αλλά τέλος πάντων… Κάνουμε παράκτια εκπαίδευση, ήταν για επίδειξη οπότε γίνονταν ημέρα, και βγαίνουμε από το σκάφος και κολυμπάμε. Για τις περισσότερες εκπαιδεύσεις στη θάλασσα χρησιμοποιούσαμε όπλα όπως Chicom ή AK-47 γιατί ρίχνουν χωρίς εμπλοκές όταν βγαίνεις από τη θάλασσα γιατί αν χρησιμοποιήσεις κάτι πιο λεπτεπίλεπτο είναι πολύ πιθανό να μη ρίχνει. Αν θέλεις ένα όπλο για καταδύσεις, μετά να σέρνεσαι στην άμμο, στα βράχια, και να μπορεί να ρίξει, τα ΑΚ, Chicom, και τέτοια όπλα γενικά, είναι αρκετά αξιόπιστα.

Έχω το τυφέκιο μου ανάμεσα από τα πόδια μου αλλά η ιδιαιτερότητα αυτών των όπλων είναι ότι πρέπει να βάλεις τον επιλογέα στη θέση βολής για να μπορέσεις να το οπλίσεις ή αφοπλίσεις. Οπότε κρατάω το χειροφυλακτήρα προς τα κάτω, τραβάω πίσω το κλείστρο, και με το που αφήνω το κλείστρο το τυφέκιο αρχίζει να γεμίζει με τρύπες το σκάφος και σκέφτομαι «τι διάολο συμβαίνει;» Οπότε αρπάζω με τη παλάμη μου το μοχλό ασφαλείας, τον σπρώχνω προς τα επάνω και σταματάει να ρίχνει. Εντάξει; Ναι, ήταν πολύ περίεργη φάση.

Και το χειρότερο; Απέναντι μου στο σκάφος κάθεται ένας Ναύαρχος που είχε έρθει να θαυμάσει τους SEAL να κάνουν ειδικές επιχειρήσεις. Και κοιτάω κάτω, ξύνω το κεφάλι μου… Και σκέφτομαι κάτι για να με κάνει να νοιώσω καλύτερα, και λέω.. Εντάξει, δε πυροβόλησα το πόδι μου γιατί δε θα ήθελα με τίποτα να ήμουν ο τύπος που θα έμενε γνωστός με το ότι πυροβόλησε το πόδι του, και όχι μία αλλά τέσσερις φορές! Αλλά ευτυχώς οι σφαίρες πήγαν ανάμεσα από τα πόδια μου στο κάλυμμα του κινητήρα. Ναι, στο κάλυμμα του κινητήρα που από κάτω έχει τους κινητήρες! Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν «άντε να μας δώσει διαταγή να πέσουμε στο νερό να εξαφανιστώ από εδώ».


Ο διοικητής μου με κοιτάει με ένα ύφος «τι στο διάολο έκανες;» και τον κοιτάω με ένα ύφος «δεν έχω ιδέα» και όλο αυτό με τα μάτια τώρα… Και δε ξέρω τι να κάνω. Είχα αυτή τη παράλογη εμπλοκή, ο Ναύαρχος με κοιτάει και λέει το εξής: «Όταν ζεις όλη σου τη ζωή μέσα στα όπλα, τέτοια πράγματα συμβαίνουν». Και λέω, ευτυχώς δε το πήρε στραβά. Εν τέλει, έπεσα στο νερό και τελειώσαμε μετά την εκπαίδευση.

Τι έγινε όμως; Φορούσαμε κάτι Ροδεσιανά γιλέκα μάχης που έχουν θήκες που κλείνουν για να καλύψουν τους γεμιστήρες, και όλο τον υπόλοιπο εξοπλισμό σου. Όπως καθόμουν στο σκάφος ένα νήμα από νάιλον από το γιλέκο είχε σφηνωθεί και τραβούσε τη σκανδάλη προς τα επάνω. Οπότε όταν το όπλισα και άφησα το κλείστρο ήταν έτοιμο για να ρίξει με πατημένη τη σκανδάλη. Ευτυχώς, τα καλύμματα του κινητήρα είναι αλεξίσφαιρα και τίποτα δεν έφτασε στο κινητήρα.

Ασφαλώς όταν τελείωσε η εκπαίδευση κάναμε απενημέρωση, ανακαλύψαμε το τι έγινε. Χαρακτηρίστηκε ως τυχαίο περιστατικό αλλά δεν αλλάζει το ότι ο Κλιντ ήταν ο μαλάκας που το έκανε αυτό μπροστά στο Ναύαρχο που έπρεπε να εντυπωσιάσει. Σωστά; Ακόμα και για εμάς, τα πάντα είναι για το πως πουλάμε τη μονάδα μας. Πρέπει να δείχνουμε σε αυτούς τους τύπους το πόσο καλοί είμαστε για να μας χρησιμοποιούν όταν πάμε σε πόλεμο. Αυτό μάλλον δε βοήθησε σε αυτό αλλά ήταν ένα περίεργο ατύχημα.

Το ίδιο βράδυ η ομάδα επισκευής σκαφών με καλεί να πάω εκεί, μου λένε «έλα εδώ! Έχουμε κάτι για εσένα!» και πάω. Αυτό που είχαν κάνει είναι να περάσουν διάφανη λάκα εκεί που ήταν οι τρύπες και μου λένε «μπορείς να υπογράψεις δίπλα από τις τρύπες;» Άρα τι να κάνω; Το υπογράφω. Μετά το πέρασαν μερικά ακόμα στρώματα από λάκα και μέχρι και σήμερα αυτό το σκάφος ακόμα γυρνάει σε επιχειρήσεις με την υπογραφή μου και τις τρύπες από τις σφαίρες. Ναι… Δεν είχε πλάκα. Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος μέχρι να ξεχαστεί.


Γράψτε τα σχόλια σας εδώ...

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s