Ιστορίες: Περί εφ’όρου ζωής εγγύηση (Τ. Γίγκερ)

Πριν από λίγο καιρό ο κύριος Τζέιμς Γίγκερ είχε ανεβάσει ένα βίντεο όπου αναφέρει τη γνώμη του για τον εξοπλισμό που έρχεται με εφ’όρου ζωής εγγύηση. Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα που αρκετοί παρανοούν. Έτσι, θεωρήσαμε σωστό να μεταφέρουμε στη σελίδα μας αυτή του την άποψη καθώς μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους.

Πηγή: YouTube.com/channel/UCJimfyIOFM3Yaot_V8bFLPQ
Πηγή: YouTube.com/channel/UCJimfyIOFM3Yaot_V8bFLPQ

Μπορείτε να δείτε το βίντεο όπως αυτό είχε δημοσιευτεί το Σαββάτο 4 Φεβρουαρίου του 2017 στη σελίδα του κυρίου Τ. Γίγκερ παρακάτω. Ακριβώς κάτω από το βίντεο ακολουθεί η απόδοση του στα ελληνικά ώστε να είναι καλύτερα κατανοητό σε όλους τους αναγνώστες μας.


Γεια σε όλους, είμαι ο Τζέιμς Γίγκερ από την εταιρία Tactical Response. Σας ευχαριστώ που με παρακολουθείτε.

Εφ’όρου ζωής εγγυήσεις… Οι εγγυήσεις εφ’όρου ζωής δε σου προσφέρουν τίποτα εάν είσαι νεκρός.

Βλέπω όλους αυτούς τους εξοπλισμούς όλη την ώρα και διάφοροι άνθρωποι μου λένε «τι πιστεύεις για το τάδε πράγμα;» και μπορεί να του πω «φίλε μου είναι για τα σκουπίδια» και μου απαντάνε «μα έχει εφ’όρου ζωής εγγύηση». Που θα σου χρειαστεί η εφ’όρου ζωής εγγύηση εάν είσαι νεκρός;

Σκέψου, όλα τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μέχρι να φτάσεις στο έδαφος. Τα καλά δουλεύουν πριν φτάσεις στο έδαφος, τα κακά μετά. Δεν έχει σημασία. Όσον αφορά τα όπλα και τον εξοπλισμό αυτοάμυνας, είναι εργαλεία που δε θα πρέπει να ψάχνεις για προσφορές. Δε σου λέω να ξοδέψεις ή να ψάξεις να βρεις ότι πιο ακριβό υπάρχει, δε σου λέω αυτό. Αλλά δε θα πρέπει να ψάχνεις πως θα γλυτώσεις λίγα λεφτά. Δε θα πρέπει να ψάχνεις τις προσφορές από τα καλάθια. Δε θα πρέπει να το κάνεις αυτό. Η ζωή σου είναι σημαντική.

Και εκτός από αυτό, κατάλαβε ότι για παράδειγμα η Smith & Wesson χρησιμοποιεί τη φράση «κατασκευασμένο σε επαγγελματικό επίπεδο», εντάξει; Αυτό σημαίνει πως ένα όπλο, εάν μιλάμε για τα όπλα της… Σημαίνει ότι ένα όπλο μπορεί να ρίξει χιλιάδες σφαίρες και παραμένει ένα λειτουργικό όπλο.

Την εποχή που βγήκε το πρώτο Smith & Wesson SHIELD, μερικοί ίσως να θυμάστε τα βίντεο μου από τότε… Είχα πάει προτού κυκλοφορήσουν στο εργοστάσιο, έριξα μερικές βολές στο εργοστάσιο, έριξα και μου άρεσε πολύ. Δε το ήξερα όταν πήγα, αλλά αργότερα μου χάρισαν το πιστόλι με το οποίο έριξα στο εργοστάσιο. Το είχα δοκιμάσει στο εργοστάσιο, μου άρεσε αρκετά, και μετά έμαθα ότι θα έρχονταν μαζί μου σπίτι. Συνέχισα από τότε να ρίχνω με αυτό και σήμερα πρέπει να έχω ρίξει 15.000 σφαίρες με αυτό. Τώρα είμαι στο στάδιο που λέω «γιατί δεν έχει χαλάσει;». Δε του έχω αλλάξει ούτε το επανατατικό ελατήριο, και τίποτα από ότι θα έπρεπε να του κάνω. Βασικά ούτε καν που το έχω καθαρίσει κανονικά. Το άνοιξα και του έβαλα λίγο λάδι μερικές φορές και απλά συνεχίζει να δουλεύει. Ήθελα να πω, αυτό είναι το «κατασκευασμένο σε επαγγελματικό επίπεδο». Νομίζω αυτή είναι φράση της Smith & Wesson, δεν την έχω ακούσει πουθενά αλλού.

Αλλά αυτά τα φτηνά όπλα… Αν το πρώτο πράγμα που έχει γραμμένο όταν το ανοίγεις είναι ότι έχει εφ’όρου ζωής εγγύηση, μάλλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Εσείς που παρακολουθείτε ξέρετε για ποιες μάρκες όπλων μιλάω γιατί ποτέ δεν τις έχω αναφέρει στη σελίδα μου. Είναι για τα σκουπίδια.

Και δε κάνω πλάκα, μπορείτε να ρωτήσετε τον Ντον που έρχεται μαζί μου στις εκθέσεις όπως στο Shot Show και έρχονται αυτοί οι κατασκευαστές και μου λένε «Έι! Γίγκερ θα λατρεύαμε εάν μπορούσες να δοκιμάσεις αυτό εδώ το πράγμα και θα σε πληρώσουμε…» και θα σας πω αυτό. Όταν λες σε έναν ενήλικο άντρα ότι δε θέλεις το δωρεάν όπλο και τα λεφτά, θα πρέπει να δεις το ύφος στο πρόσωπο του. Σοβαρά, ρωτήστε τον Ντον… Του αρέσει να περπατάει μαζί μου μόνο και μόνο για να με ακούει να λέω «όχι» σε αυτούς τους ανθρώπους. Και μερικοί νομίζουν ότι δε λέω στους κατασκευαστές όχι. Λέω σε πάρα πολλούς όχι. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που δε θα δείτε ποτέ στο κανάλι μου. Μερικοί μου στέλνουν, «πότε θα δοκιμάσεις το σκοπευτικό της Century;», το πιθανότερο είναι ποτέ.

Τέλος πάντων… Εφ’όρου ζωής εγγύηση, σου χρησιμεύει εάν είσαι νεκρός;

Ήμουν ο Τζέιμς Γίγκερ από την εταιρία Tactical Response και σας θυμίζω ότι η ευθύνη σας να είστε έτοιμοι για τη μάχη δε τελειώνει ποτέ.


Γράψτε τα σχόλια σας εδώ...

